این آپ برا داداشمه

فـــریــــــاد اشــــــکــ... هـا

این آپ برا داداشمه

سلام داداشی محمد مهدی  خوبی ؟ چیکارا میکنی؟

نه اینکه خیلی دوری واصلا نمیبینمت برا همون میپرسمراستی چرا دیگه مطلب نمیذاری ؟ خبر مبریه ؟ معتاد شدی؟  یا نکنه عاشق شدی و رفتی دوست دخی اینا پیدا کردی وبااون وب باز کردی هان؟ الان بیام

بزنمت ؟؟ یا میخوای از وسط نصفت کنم   عاشق شی من میدونم وتو هااااااااا هنوز بچه ای از دهنت بوی شیر میاد حالا اینارو ول کنیم

داداشی الان من چیکار کنم خب دلم برا مطالبت تنگ شده به خدا ...  برا همون دق ودلی مو ...سر تو خالی

میکنم یکم زود زود آپ کن تنبل خااااااااان فعلا برا امروز بسه ته خدافظ تاآپ بعدیمون...

 

***  اینم یه جمله کاملا بی ربط

 

بغض همیشه نشانهٔ ضعفِ بغض‌کننده نیست،گاهی بیانگر شدتِ بی‌رحمی مخاطبش است.

 



نظرات شما عزیزان:

محمد مهدی
ساعت20:21---20 بهمن 1391
سلام آبجی

خوب اینارو نمیتونستی تو خونه ازم بپرسی؟

نه نترس عاق ماشق نشدم به قول تو هنوز از دهنم بوی شیر میاد البته از تو بیشترپاسخ: سلام خان داداشووووو..... نه نمیشد که مامی اینا میشنیدن آخه ... مگه جرات داری عاشق شی میدونی که موهاتو دونه دونه میکشمش...هه هه هه ---- نه من الان یه لیوان شیر خوردم شاید به اون خاطرزیاد بوی شیر میدم...تنبل خان ..بله سعی نکنی خودتو تبدیل به سعی میکنم خودت که بهتر میدونی...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:27 ] [ ♥♥سحر♥♥ ] [ ]